2011. április 20., szerda

sminkem

az alapötletet PlasticTinkerbellnél láttam. Zöld helyett én a Moda I Shine lilámat használtam:
amikkel készült:
arc: Max Factor Lasting Performance (102)
Rimmel Stay Matt púder 
Miss Rose barack pirosító
Essence szemöldök szett
Essence forget it! korrektor (szem alá)
Essence pure skin teint fedőstift a pattanásokra
szem: Moda-I-Shine lila (525?)
Italia szemceruza (Kincses Szigetből) fehér
Essence zselés tus-fekete
Essence multi action false lashes szempillaspirál
E.L.F. primer
száj: E.L.F. mineral lipstick-Natural Nymph

4 megjegyzés:

  1. Nagyon szép a smink és gyönyörű ez a lila. :) Azóta sem találtam még Moda lelőhelyet a közelben, de még két helyen megnézem. Ha ott sem lesz, lehet, hogy igénybe veszem a segítségedet, ha még áll az ajánlat! :D

    VálaszTörlés
  2. jaj Katie hát hogyne, nekem is mindig eszembe jutsz, hogy vajon találtál-e szemhéjpúdert:)
    Amúgy köszönöm szépen:)

    VálaszTörlés