2011. március 15., kedd

tag20

imádom az ilyeneket olvasgatni, viszont még egyet sem töltöttem ki... mostanáig...

1. Mi az ami nélkül semmiképpen nem hagyod el a házat?

telefon-bérlet(iratok)-pénz -kulcs ez az állanó a többi attól függ, hogy a boltba ugrom csak le vagy mondjuk egy egész napot töltök a városban

2. Kedvenc sminkmárkád?

Miss Rose, essence

3. Kedvenc virágod?
levendula

4. Kedvenc ruhabolt?

Tally Weijl, H&M

5. Kedvenc parfüm? 

még keresem. az utolsó ami megfogott: Dolce&Gabbana: 
L'impératrice

6. Magassarkú vagy lapos?

lapos (de nagyon tetszik a magassarkú)

7. Jó jegyeid vannak általánosságban?

úgy gondolom igen.   

8. Kedvenc színed?

a gyerekként kimaradt rózsaszínmánia nálam most jelentkezik...

9. Szoktál inni energiaitalt?

évente kb. háromszor

10. Szereted a gyümölcsleveket?

nagyon, de a hétköznapokból valahogy kimaradnak...

11. Szeretsz úszni?

szeretnék, ha tudnék biztosan úszni...

12. Villával eszed a sült krumplit?

igen

13. Mi a kedvenc hidratálód?

Clinique Dramatically Different Moisturizing Gel

14. Szeretnél a jövőben férjhez menni?

igen, de nem sürgős

15. Könnyen fel tudnak idegesíteni?

szerintem kimondottam jól bírom a feszültéget.

16. Érdekel a szellemvadászat?
szerintem baromság az egész.

17. Van valami fóbiád?

undorodom a kétéltűektől és félek egyedül maradni a sötétben.

18. Rágod a körmeidet?
nem.

19. Volt már halál közeli élményed?
ez most az, hogy majdnem meghaltam-e? vagy pedig láttam valakit meghalni/holtan?
mindegy.
első: szerintem ennyire még nem ért nagy baj...
második: láttam már embert holtan, szerintem ez része annak, hogy segítsen elfogadni/feldolgozni valakinek a halálát

20. Kávézol?

majdnem minden nap. feketén, kevés cukorral. néha pedig török kávé...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése