2011. március 7., hétfő

Balea tisztító maszk cinkkel-vélemény és KIK haul

Lumenánál láttam ezt a maszkot. Nem nagyon sminkelek mostanában, mert gyógyszert szedek a bőröm miatt, ugyanis a novemberi kozmetikusnál tett látogatás után iszonyatos lett a bőröm. Előtte is volt néhány kis puklim (olyan kis fehérek) de utána kb háromszor annyi lett pláne a bal arcomon... Amik gyulladtak, fájtak és ha kinyomtam őket (igen egy idő után nem bírtam megállni) akkor meg egy pár heg is megjelent. Mostmár egy hónapja szedem a gyógyszert plusz kenem este az arcomat a kapott géllel (meg reggel este háromlépéses arctisztítás Clinique-el) és már látszik az eredmény. Hát ha valamit ezek után elhatároztam az az, hogy soha többet arctisztítás kozmetikusnál...
A kis kitérő után a maszkról: két adagot kapunk 219 Ft-ért, egy adag pont elég az arcra (ezek az arcmaszkok általában mindig olyan nagy adagok, hogy ha iszonyat vastagon kenem még akkor is marad egy csomó) nem csípett és utána egész tisztának éreztem a bőröm, reggelre is szép volt, meg mintha enyhült volna egy kicsit a pirosság. Összességében meg vagyok vele elégedve, szerintem fogok még venni.
A KIK-ben pedig nem hagyhattam ezt az ollót meg celluxtartót (tépőt?) olyan édesek és ha úgy nézzük szükségem is volt már ilyenre. 290Ft volt mindkettő, az olló is jól vág. Megszakértettük anyával, hogy nagyon aranyos kincseket lehet itt kifogni a giccsek között... Ma megyek vissza három virágos kis kézi ásóért, egyszerűen eszméletlenek... Meghozzák az ember kedvét a kertészkedéshez.

1 megjegyzés:

  1. Hú, nemrég írtam a blogomban egy pakolásról, még olcsóbb, mint ez és nálam az összes kipróbált arcápoló izé közül az vált be a legjobban! Szerintem fantasztikus! Nézd meg, ha érdekel...150 Ft körül szokott lenni Rossmannban:)

    http://your-aurora.blogspot.com/2011/02/synergen-termekek.html

    VálaszTörlés