2010. november 20., szombat

'folyékony arany'

Fontosnak tartom a környezetvédelmet. Ezért is törekszem a lehető legtöbb helyen a 'zöld' termékeket előnyben részesíteni, kevesebb hulladékot termelni stb. Ezért több kozmetikai cuccot is olívaolajjal helyettesítek. A történetét, jótékony hatásait már mindenki ismeri, nem írnék róla, de akit érdekel itt egy kis wikipediás cikk: http://hu.wikipedia.org/wiki/Ol%C3%ADvaolaj


Ahol én olívaolajat használok:(a "márka" változó, de mindig extra szűz van itthon)

1. Hajvégápoló/hajpakolás: hajmosás előtt fél egy órával két teáshanál olajat egy tálban picit megmikrózok (néhány másodperc! éppen csak megmelegítem) aztán bedörzsölöm vele a hajvégeimet, egy csattal amit nem sajnálok feltűzöm a hajam... vááááárooook...aztán ha letelt az idő megmosom a hajam ahogy szoktam. És tádám kész a gyönyörű, ápolt, pihepuha haj. Fillérekből, természetesen, minimális hulladéktermeléssel.

2.Arcradír: eredeti recept: Michelle Phan Olívaolajat, cukrot és mézet keverek össze. Hetente kétszer használom. Előtte szappannal megmosom az arcom (ez általában teafaolajos) aztán radírozok. Utána nem használok sem tonikot, sem arckrémet, az olaj hidratál. (zsíros bőröm van, sokat fénylik, mitesszerekkel is meg vagyok áldva. Viszont reggelre nem leszek olajfejű a radír miatt, szép matt az arcom. Nekem bevált.)
(még tervezek később arctisztítós bejegyzést írni, ahol jobban kifejtem, hogy én mit mikor és hogyan használok)

3.(és ami a legtutibb, szintén  Michelletől) Szemfestéklemosó: egy kis olaj a vattakorongra pár mozdulat és kész. Nekem ez szedi le legjobban a sminket. IMÁDOM. Azért vigyázok, hogy a szemembe ne kerüljön...

Jó szépülgetést a hétvégére!
Puszi

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése