2010. november 24., szerda

zsákmány, nagy öröm stb.

Először is megvan az első rendszeres olvasóm (vagy, hogy is kell mondani) Blue személyében! Köszönöm Blue, el nem tudom mondani mennyi örömet okoztál!!!!! Azt hittem ez idáig még senki sem olvassa a blogomat és kb csak a gépnek postolok... Innen küldök most neked egy nagy virtuális ölelést:)

Picit elcsúsztam a hétvégével, pedig még sminkelni is akartam, de nem jött össze. Mostanában hétközben is alig van életerőm sminkelgetni, meg amikor csak egy órám van és 3 percre otthontól akkor egyszerűen lusta vagyok. Meg pihentetem is a bőrömet még a kozmetikus után, várom, hogy elmúljon az a néhány pötty ami megjelent...
Azért tegnap sikerült egy kicsit bevásárolgatni... (szokásos dm Rossmann Kincses Sziget kör itt Szegeden) Amúgy ha véletlenül Szegeden jártok a Kincses Szigetbe érdemes benézni, Miss Rosé cuccokkal van tele és tök jó áron meg édességekkel és teákkal meg bizsukkal... (na ez lehet, hogy egy külön postot érdemel)
Szóóóval, amiket vettem (nagyrészt nem sminkes, de már egy jópár dologra szükségem volt)
1. csokik (kis nápolyik 49 a táblás 300 Ft)
2. Moyra lakk (elég jó márka, olcsó, tartós és régóta szerettem volna valami jó sötétkék lakkot)
3. Essence matt top coat (kicsit csalódtam benne, de majd írok róla külön véleményt)
4. Depilan szőrtelenítő krém (kiváncsi vagyok rá vajon mit tud...)
5. Garnier dezodor (volt már egy másik ilyen ásványi is, az egész jó volt)
6.Balea szantálos-rózsás fürdősó (kell egy kis kényeztetés)
7. Yamuna tejes-mézes szappan (szeretnék tusfürdő helyett szappant használni, a sokkal kevesebb hulladék miatt, csak még nem volt merszem kipróbálni, ugyanis elég sokszor viszketek fürdés után, ami valószínűleg azért van mert vagy a tusfürdő vagy a víz nagyon kiszárít... Amint kipróbáltam, mindenképpen véleményezek...)
puszi

7 megjegyzés:

  1. Benéztem a Kincses szigetbe és tényleg rengeteg jó dolog van ott. :) Vettem is csokikat, kávét...hhmmm és már nem is tudom mióta keresek Moyra lakkot. Kipróbáltam ezt a fürdősót is és valami isteni. ^^

    VálaszTörlés
  2. akkor ezek szerint te is Szegedi vagy????? dejóóóó:D azért is imádom őket mert nagyon olcsóak. pl ami itt ecset 250 Ft azt az Ázsia centerben 500 ért láttam...
    a fürdősó tényleg klassz pláne, hogy olyan széép rózsaszín lesz a víz tőle

    VálaszTörlés
  3. Itt tanulok, szóval az év nagy részében szegedi vagyok. :D
    Ecsetek is vannak? Úgyis megkezdtem két ajándékba vett csokit, szóval bemegyek a héten és megnézem. :P

    VálaszTörlés
  4. A Moyra lakkok nagyon jók, főleg az árukhoz képest:-)

    Végre van vki, aki szintén nem szeret szappant használni. Én sem, bár az új Lush szappanjaim elég jók, nem néz ki utánuk úgy a bőröm, mintha vmi krokodiltól kölcsönöztem volna.

    VálaszTörlés
  5. Nekem kettő van, a tartóssággal minden oké csak valahogy túl hígnak tűnnek és nehéz egyenletesre festeni velük a körmömet... Hátha ez később változik, ahogy kezdenek beszáradni.

    VálaszTörlés