2011. január 12., szerda

E.L.F. akció és rendelés

Az E.L.F.-nél 100 000 rajongós akció van, ha a Facebook-on követője vagy az oldalnak meg van adva egy kód, amit be kell írni a rendelésnél és így ingyenes a postaköltség plusz most jár egy ajándék Studio Mist and Set sminkfixáló.(ez az egész akkor érvényes, ha min, 10 Font értékben rendelsz, máskor is szoktak lenni hasonló akciók a Facebookon, ha esetleg nincs minden raktáron mait szeretnétek, bár most elég jól feltöltöttek mindent...) Én gyorsan rendeltem is, már alig várom, hogy megérkezzen... Hogy miket? Az legyen meglepetés.
Egy pár infó az E.L.F.-ről:

  • cruelty free
  • olcsó és elég jó minőségű cuccaik vannak pl. a másfél fontos szemhéjpúderalapozójuk szerintem nagyon tuti
  • csak az angol oldalról szállítanak kis hazánkba tudtommal
  • Visa Electron kártyával is lehet fizetni
  • nekem idáig még minden rendelésem extrahamar megjött, postázástól számított pár nap (pl. csütörtökön postázták és kedden már itt volt)
na megyek vissza tanulni... puszi

3 megjegyzés:

  1. És mi a kód? Nem tudtam kibogozni a sok hozzászólás közül... Köszi, Zsu

    VálaszTörlés
  2. European code FREESETEU.
    Offer ends 10am (UK time) 13 Jan 2011.
    ez volt, de ahogy látom már sajnos lejárt, délelőtt 10 órakor angol idő szerint... Sajnálom, de 2000 lájkolónként (micsoda szó) csinálnak hasonló akciókat, szóval biztosan lesz még alkalmad rendelni tőlük ha szeretnél

    VálaszTörlés