2011. január 10., hétfő

haul

Ma a sikeresnek érzett vizsga után úgy gondoltam megérdemlek egy kis vásárlást. Megnéztem a fairyale kollekciót a Rossmannban és egy szájfént hoztam el a once upon a time-t, nagyon szép színe van és az illata is isteni plusz nincs benne egy darab csillám sem, ami az Essence-nél ritkaság. A csillámpúdert nagyon kicsinek találtam, a szemhéjpúderek nem fogtak meg, még a pirosas körömlakk volt gyönyörű de pár napja megjgértem anyának, hogy körömlakkot egy darabig nem veszek. Meg olyan magasan voltak a cuccok, hogy nem láttam a mélyedést ahova vissza kell tenni őket így folyton csak tapogatóztam...Aztán még bementem a Kincses Szigetbe és ott is vásárolgattam: egy ecsetet ilyen ferde végű akarna lenni, de inkább egyenes szemöldökhöz pont jó lesz (jó tömött, nem hullik 235 forint keményen) meg egy Qianyu fekete szemhéjpúdert (csak azért, mert jókat hallottam róla és elég mattnak tűnt, 200ért próba cseresznye) a képeken van még egy Miss Rosé pirosító, azt korábban vettem, nagyon klassz erős színe van, kevés is elég belőle...


a szemhéjpúder nem bírta jól a strapát... pedig nem is ejtettem le.... pfff az utolsó képen meg balra alappal jobbra alap nélkül...

9 megjegyzés:

  1. Nekemis van ilyen pirosítóm.:)

    VálaszTörlés
  2. :) és ugye hogy mennyire porlik már egy ecsethúzástól is?

    VálaszTörlés
  3. sunbeam: igen:)
    Berta: Szegeden Klauzál tértől nem messze

    VálaszTörlés
  4. én ugyanilyen szemhéjpúdert vettem egy-két hete, csak kéket, és nekem is ugyanígy szétesett. igaz, én utaztattam, de akkor ezek szerint az csak alibi volt neki. (: vigyázz vele, mert a csomagolás annyira béna, hogy kiszóródik belőle a festék, ha csak bedobod egy sminktáskába.

    VálaszTörlés
  5. óóó pont ilyen színű pirosítóra áhítozom, nem is tudom mióta :D ha levizsgáztam mindenből megveszem :)

    VálaszTörlés
  6. igen ezt már én is tapasztaltam nála... nem nagyon fog utazni, az biztos...

    VálaszTörlés
  7. De örülök, hogy ti is szegediek vagyok :):):).

    Kincses sziget az valóban rengeteg kincset tartalmaz, olyan jó, hogy van Miss Rosé. Ez a pirosító is megvan, imádom :)., de a rózsaszín a kedvencem. A Krémes pirosítóját meg csomószor használom széjfényként is :)

    VálaszTörlés