2011. február 1., kedd

haul-sminkkel.com

Itthon vagyok, így jönnek is az ígért postok. Mivel huzamosabb ideig Pesten voltam meg volt bérletem is, így végre rendeltem a sminkkel.com-ról személyes átvétellel (megúsztam a postaköltséget) Az átvételi ponthoz hamar odataláltam egy négyemeletes háztömb aljában van (természetesen a rossz ajtón mentem be először). Aztán le a lépcsőn és egy ilyen telematricázott 'Az üzlet nyitva van' vagy valami hasonló feliratú ajtó a megfelelő (hátha más is szerencsétlen, mint én)... Egy kis szoba az egész, én két emberrel találkoztam mondtam a nevem meg, hogy rendeltem az oldalról aztán előkeresték a csomagot, fizettem és kész is. 
Amiket rendeltem:





  • StarGazer műszempillaragasztó (képen nincs rajta, de szerintem mindenki el tudja képzelni)
  • StarGazer kompakt púder (transculent)
  • StarGazer szem- és ajakceruza (17)
  • és kaptam ajándékba egy Barry M varázspor mintát (korall) 
A púder eléggé porlik ha belenyúlok ecsettel (a tok egy használat után néz ki így) de talán ez az egyetlen negatívuma. Abszolút megvagyok vele elégedve.
A szemceruzát én vízvonalra vettem fehér helyett, kerestem valami barackosat amiben nincs csillám. Ez egyáltalán nem egyszerű... Akinek van ötlete szivesen fogadom. Kicsit kemény, jobb oldali egy húzás (alig lehet megkülönböztetni a bőrömtől) mellette többször átmentem. Szájra jónak tűnik, még nem próbáltam...

és végül a varázspor: nagyon kellemes szín a kezemen is látszik, hogy pirosítónak van teremtve ez az árnyalat. A zacskóból pedig átköltoztettem a kimosott, kifertőtlenített essence denim wantad-es tus üvegébe. (Elegem volt az állagából ezért kidobtam...Olyan száraznak tűnt, alig tudtam használni.)






3 megjegyzés:

  1. a denim wanted tus nekem sem nyerte el a tetszésem. elővettem nemrég és csak néztem, milyen kemény:S

    VálaszTörlés
  2. Egy picit az ujjaim közé fogom a ceruza hegyét, aztán húzok pár csíkot vele a kezemen, hogy melegedjen és jobban fogjon, de nehéz vele.:( Amikor először használtam, nem tudtam, hogy velem van-e a baj, mert annyira megszoktam a Barry M-es szuperpuha ceruzákat, (meg mert a vízvonalam a szemceruzák rémálma), de szájkontúrként egész jó. Mindig elgondolkodom, hogy rendeljek-e még StarGazer ceruzát, mert olyan határeset ceruza nálam. De lehet, hogy lassan leépítem, ha másnak sem az igazi. Örülök, ha van visszajelzésem.:)

    VálaszTörlés
  3. nagyon köszönöm a hozzászólásodat és, hogy megtaláltad a blogomat és a követője is lettél:) ez a melegítős tipp jól hangzik, kipróbálom mindenképpen. Fog azért a vízvonalamon, csak nem olyan erősen és lehet, hogy sötét egy picit a szín nekem, nem tudom...

    VálaszTörlés