2011. február 5., szombat

SUHADA Bronzing Pearls teszt

Nem tudom kinek ismerős a Suhada márka... A Lidl-ben lehet kapni (kicsit bizarr, tudom) most minden féláron volt és gondoltam 495.-ért eljönnek velem haza. Hát bronzosítónak szerintem nem mondható ugyanis nagyonnagyon gyenge fedésük van, inkább egy halovány aranyos fényt adnak. Remélem azért a képen kivehető. Pár golyót már én törtem össze (barbár módon) hátha így több színt ki lehet belőlük csikarni... A dobozban azért szépen mutatnak, de összességében nem egy nagy szám...

hát ez alig látszik...


5 megjegyzés:

  1. Én összetörtem a golyókat és így jobban látszik:D

    VálaszTörlés
  2. én is a múltkor láttam, hogy mindenre 50% kedvezmény van, gondoltam kipróbálom az egyik szemhéjpúdert (250 ft volt) de igazából semmi sem látszik... a fekete/szürkét vettem meg, a szürke egy highlighternek elmegy, de csillámos, a feketével koszolni lehet max szóval nem is nagyon próbálgattam a többi terméket sem, pedig volt sokminden sok színben...

    VálaszTörlés
  3. azt hiszem nálam is ez lesz, kár mert pont a golyók tetszenek benne:) te mivel törted össze? én az ecset másik végével próbáltam, de nem volt egyszerű...

    VálaszTörlés
  4. Dorkánál volt egy videó, ahol az összetört szemhéj port varázsolta újjá.
    Én kiszórtam a golyókat egy zacsiba, összetörtem egy 200ftossal, beletettem a tartójába átitattam egy zsepit háztartási alkohollal és a zsepibe a 200ast tettem, majd pár csepp alkoholt tettem a tégelybe a porra majd belenyomkodtam, a radiátorra tettem és kiszáradt az alkohol.A tégelyből a szín hülyén jön ki és nagyon könnyen darabos, poros.Tudom, h nem ez a legjobb megoldás de én majd nyáron fogom használni.
    A blogomba fogok írni majd egy ilyesmi bejegyzést.

    VálaszTörlés
  5. húú majd kiváncsi leszek a bejegyzésre nagyon:), nem rossz ez a préselős verzió sem...

    VálaszTörlés