2011. április 28., csütörtök

mászkálós tus

Anno én is nagy boldogan rohantam a Rossmannba, amikor megjelentek itthon is az Essence új, állandó termékei. A fő áldozat a zselés tus volt. Jött is velem haza. Az állaga, fedése tökéletes. Csak akadt egy kis bibi, mászik... elfele, de nagyon. Úgyhogy teszt alá vetettem: 'pucér' szemhéj kontra 'E.L.F. primer plusz matt bőrszínű szemhéjpúder'. Az eredmény nyilvánvaló volt, mostmár tudom, hogy nem reménytelen a helyzet és továbbra is jó barátságban leszünk:

ELŐTTE:


UTÁNA:


senkit sem akarok eltántorítani a tustól, szerintem nagyon is klassz. Csak akiknek zsírosodásra hajlamos a szemhéjuk (és a bőrük) azoknak egy picit hosszabb lesz a tusozás időtartama.


























4 megjegyzés:

  1. Kicsit megijedtem a cím láttán, mivel már majdnem rávettem magam egy ilyen tusra...de azt hiszem nincs okom félni, mert mindig alappal és bőrszínű púderrel kezdek tus előtt:)

    VálaszTörlés
  2. nyugodtan vedd meg, ennyi pénzért remek kis tust kapsz szerintem:)

    VálaszTörlés
  3. Nagyon eltűntél...mi újság? Visszatérsz valamikor?

    VálaszTörlés
  4. Szia! Ez olyan jól esett köszönöm:) sajnálom, hogy így elhanyagoltam a blogot, csak nálam a nyár nagyon forgalmas, szinte alig vagyok itthon meg sajnos lusta is vagyok. De nem szeretném abbahagyni a blogolást. Még egyszer köszi, hogy így érdeklődsz irántam, olyan jól esett ez a kis figyelmesség de most komolyan:)

    VálaszTörlés