2011. augusztus 9., kedd

TAG

énisénisénis
...


1. Milyen regényt olvasol most / olvastál utoljára? Tetszett?Charlotte Bronte: Shirley, de nagyon el van nyújtva így belekezdtem G. Szabó Judittól a Sok a csinos lány-ba. A polcról ezt még nem olvastam, a könyvtárban viszont ami könyvek érdekelnek jelenleg mind ki vannak kölcsönözve, és igen, szeretek olvasni...

2. Melyik a legtávolabbi hely, ahol jártál?
ööö Berlin vagy Korfu nem tudom melyik van távolabb légvonalban. Talán Korfu...

3. Sorolj fel 3 olyan helyet, ahova el szeretnél jutni!
London, Csendes óceáni szigetek, Észak-Amerika

4. Van kedvenc sorozatod?
Szívek szállodája

5. Mi a legbonyolultabb étel, amit el tudsz készíteni?
házi tészta, talán ennél a legbonyolultabb ahogyan a sodrófával kell nyújtani/csapkodni

6. Hogyan szoktál aludni?
oldalt fekve a legtöbbször talán

7. Láttad 1999. augusztus 11-én a napfogyatkozást?
igen
8. Mi a véleményed az atomenergiáról?
Nem ellenzem. Jelenleg ez a legtisztább és a leggazdaságosabb energiaforrás az országban. Szóval nincs bajom vele. Erről Halász tanár úr bőven tudna mesélni:D

9. Sportolsz / sportoltál valamit?
Csak néptáncoltam, béna vagyok a legtöbb sportágban. Viszont már elkezdtem tornázni itthon, mert hiányzik a mozgás. (nem gondoltam volna, hogy valaha ezt fogom mondani)

10. Játszol / játszottál valamilyen hangszeren?
furulya, fuvola

11. Hány embernek tudod fejből a telefonszámát?
7, akikkel sokat beszélek...

12. Mi az, amit soha nem ennél meg?
Ilyen hétköznapi dolgokból a nyers paradicsom(próbáltam, de nem megy), meg talán a disznóagy tojással, vagy a sült csirkevér...

13. Ha nyernél 50 millió Ft-ot, mihez kezdenél vele?
Vennénk egy lakást a párommal, jogosítvány, álomautó, utazáááás és persze a családtagjaimon is segítenék.

14. Hány gyereket szeretnél?
2

15. Gondolkoztál már rajta, hogy mi legyen a nevük?
Egy ideig tetszett a Pálma. Aztán a Petronella. Fiúnéven még nem gondolkoztam. De függ a vezetéknévtől is.

16. Mi volt a jeled az óvodában?
eper

17. Dohányzol? Ha nem, rágyújtottál valaha?
hát hébe-hóba, de tényleg. De szeretném lecsökkenteni évi 1-2 szálra. Megy is.

18. Mikor voltál először részeg?
kilencedikben, apu vitt haza sulibuliból és énekeltem az autóban:D Másnapra meglett a böjtje...





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése