2011. augusztus 27., szombat

nyár végi szájfényvásárlás

itt vagyok megint:) Ma Rossmannoztunk anyával és sikerült két szájfénnyel gazdagodnom. NYC Brighton Beach Peach és Essence Sun Club Sunkiss Coral. Az essences leárazott termék 299 volt az NYC pedig 599 (akciós talán?). Az essenceből már csak kettő volt, de láttam, hogy le vannak celluxozva így nyugodt szívvel hoztam el. Az NYC-től pedig megszokhattuk már a bombabiztos csomagolást. Akkor jöjjenek a minták:

applikátorban nem különdöznek



NYC

Essence
Az illata mindkettőnek édeskés, az NYC-é jóval erősebb. Az NYC inkább csak egy kis fényt ad, míg a másiknak már van egy kis alapszíne. A tartósságuk átlagos, viszont az Essence középen jobban kopott és a szám szélein még jobban látszott a szín. Összességében jó vételnek tartom őket, nagyon tetszenek, talán a Brighton Beach Peach egy kicsit jobban, mivel anya egy régi Loreal szájfényére emlékeztet amit általánosban előszeretettel használtam:)
ennyit mára... élvezzétek ki a nyár utolsó napjait...
puszipá

2 megjegyzés:

  1. Az Essence nagyon szép, én is vettem a leárazáson, 300 Ft-ért mindenképp megérte. Jó lesz vmire.:D:D
    (Andi)

    VálaszTörlés
  2. én is úgy vagyok vele, hogy elkenegetem:) a fényvédő meg külön pluszpont

    VálaszTörlés