2011. október 25., kedd

hellobell plusz teszt- Esprit Urban Nature

itt vagyok visszatértem... Most már nyugi van, meg egyetem, szóval rendszer a napjaimban. Tehát nekiállok rendszeresen a blogolásnak. Ma nagyon szupi dolog történt, ugyanis kézhez kaptam az első tesztelésre kapott termékemet a Coty Hungary Kft.-től ami nem más, mint az Esprit új illata az Urban Nature.
forrás: Coty Hungary Kft.
Fotókat nem készítettem, mert már egyrészt sötét van, másrészt parfümről szerintem nincs sok értelme. Ugyanúgy néz ki, mint a kampányfotón. (a legkisebb világoszöld üveg)
Külső: 15 ml-es kiszerelést kaptam, a dizájn tetszik. A kupak viszont egy kicsit lötyög nálam, de nem esik le. Táskában meg amúgy sem tervezem cipelni.
Belső: a lényeg... Egyértelműen könnyű illatnak mondanám. A csuklómra fújva én rögtön rávágtam, hogy citrusos anya szerint érződik a pézsma. Kicsit hasonlít az Estée Lauder Pleasure-höz... Aztán ez a citrusos illat, ami szerintem a zöldalma lesz gyengül utána már púderesebb egy kicsit. A tartósságról... szerintem nem a legtartósabb, de ezt mondjuk nehéz megállapítani, mivel az orrunk a leghamarabb 'elfáradó' érzékszervünk. Még érzem a csuklómon, amit kb két órája fújtam rá.
Remélem tudtam segíteni. Ez az első, hogy parfümről írok. Összességében egy könnyű, friss illat. Aki szereti az ilyeneket érdemes megszagolni, bár én inkább nyáron hordanám, mert nem egy kimondottan téli parfüm.

a sajtóanyagból:

Esprit Urban Nature nőknek
Virágos – zöld gyümölcsös illat:
Fejillat:                                    ibolyalevél, zöldalma, feketeribizli
Szívillat:                                  gyöngyvirág, frangipáni, magnólia
Alapillat:                                  vanília, pézsma, borostyán

Megnevezés
kiszerelés
javasolt fogyasztói ár
ESPRIT Urban Nature női
Edt 15 ml
3 699 Ft
ESPRIT Urban Nature női
DNS 75 ml
2 299 Ft
ESPRIT Urban Nature férfi
Edt 30 ml
3 699 Ft
ESPRIT Urban Nature férfi
DNS 75 ml
2 299 Ft



A terméket a Coty Hungary Kft.-től kaptam tesztelésre, a véleményemet ez nem befolyásolta.

2 megjegyzés:

  1. szia miri! engem az érdekelne, h milyen módon lehet ehhez a tesztelős programhoz csatlakozni? köszi.=)

    VálaszTörlés
  2. Szia! Engem a nyáron kerestek meg emailben, hogy szeretnék-e élni a lehetőséggel...

    VálaszTörlés