2010. december 16., csütörtök

első nyilvános sminkpróba...

huh... Michelle Phan egyik videója alapján csináltam a sminket. (talán a harmadik alkalommal) Picinek találom a szemeimet, ezért ez rögtön megtetszett. Hát bambiszemem nem lett, de szerintem ilyen natúr aligvanvalamirajtam sminknek elmegy...
Nem lett valami nagy szám, meg nem alapoztam le az arcom (bocsánat a pattanásokért, szeplőkért, egyenetlenségekért... nincs szép bőröm és most még a kozmetikus után még jobban bepöttyösödtem... szóval még egyszer bocsánat.)
Amiket használtam: Essence be natural folyékony korrektor  szem alá (és hála a genetikának még most is úgy festek, mint valami töklámpás...)
E.L.F. szemhéjalapozó
Miss Rosé fényes barack szemhéjpúder
no name fehér szemceruza
Essence False Lash Effekt szempillaspirál (kezdi a végét járni, kicsit pereg. most tervezem az új spirálvásárlást)
Essence black mania folyékony szemhéjtus (rengeteget szenvedtem, hogy sikerüljön elfogadható vékony vonalat húznom)
a képek:


megjegyzés: szokni kell még ezeket a képeket, mert minden látszik rajta még az is ami nem...
tudomásom szerint nem vagyok kancsal csak jól belefókuszáltam a kamerába:D
a szemöldököm olyan amilyen, én szeretem és nem szedem...csak mert már volt olyan aki nem hitt nekem

úúúú várom a kritikákat:)
puszi

5 megjegyzés:

  1. szerintem cuki! :) Csak ha fested a pillád, akkor a végén a végéről azokat a kis pöttyöket kézzel is le tudod szedni. :)
    Ja és szerintem bambiszemed lett!
    Michelle Phanről meg annyit: IIMÁÁÁDDOOOM! :D

    VálaszTörlés
  2. köszönöm. igazad van, ezeket a morzsákat legközelebb eltűntetem...(élőben nem ilyen feltünő) lehet, hogy már kezd behalni a spirál és attól ilyen?

    VálaszTörlés
  3. lehetséges szerintem, nekem is csinált már ilyet egy régim... a haldoklás első jelei :D

    VálaszTörlés
  4. nekem tetszik :D nagyon természetes, mégis látszik, hogy van ott valami. miss roseról lenne egy kérdésem: véletlen nem tudod, hogy ő tesztel - e állatokon vagy sem? láttam, hogy ez neked is fontos kérdés és én semmi infót nem találtam róla (még honlapjuk sincs, fel vagyok háborodva :) és annyira, de annyira szép termékei vannak és olcsó és pont most nyílt ez sminküzlet nálunk amiben csak miss rose van és nagyon szeretnék betárni, csak még nem vagyok biztos ebben a kérdésben.

    VálaszTörlés
  5. köszönöm, nagyon jól esik:) sajnos én sem tudok semmit a Miss Rosé termékekről, ez az egyetlen olyan "márka" aminél nem tudom, hogy tesztelnek-e... gyenge pontom... de olyan klassz a pirosítójuk, jól fog és 380!!! forint keményen...

    VálaszTörlés