2010. december 7., kedd

Essence matt top coat vélemény

itt vagyok, nem tűntem el, csak egy kicsit összejöttek a dolgok. A hétvégén Bécsben voltunk, megnéztük a vásárt sétálgattunk stb. Benéztem két BIPA-ba is (olyan Rossmann dm szerűség) nagyrészt az itthoni sminkmárkák voltak (Astor, Rimmel stb.) mivel ezek tesztelnek állatokon őket meg sem néztem, ami új volt, hogy Nivea sminktermékek is voltak. Néztem még a BIPA saját márkás dolgait, ezek nem voltak olyan drágák (szájfények, mono szemhéjpúderek 2 euro körül) de igazán egyik sem nyerte el a tetszésem. Most matt fekete szemhéjpúdert vadászom, de nem egyszerű...
Kipróbáltam az Essence mattosító lakkomat, és hááát.... nem pont erre számítottam. Eleve a hatás nekem olyan csalódás volt, valahogy nem ilyennek tűnt a képek alapján.
A második napon már kezd visszafényesedni.
Feloldja a színt amire kenem, így foltos lesz hiába volt előtte egyenletes(egy Moyra, E.L.F és ma egy Essence lakkon próbáltam)
Szóval nem nagyon jótt be.
Csináltam egy képet is az Essence lakkal, ilyen előtte utána szerűség:

nézzétek el a nem tökéletes lakkozást. makrófotónál minden ezerszer durvábban fest

Puszi

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése