2010. december 1., szerda

tuti tipp

bocsánat, hogy elhanyagoltalak titeket, de sűrű volt a hétvégem és ráadásul itt a zh időszak... A mai is csak egy kis post lesz, már régóta akartam erről írni. Van még egy nagyon régi Haj és frizura című 'könyvünk' mindenféle vágási technikákkal stb. Abban találtam ezt a tippet. Lehet, hogy ez tök egyértelmű, de nekem addig nem volt az...

Gondolom nem csak én vagyok aki a hosszú haját alig tudja kibontani hajmosás után... Pláne a felső tincseim totál összekócolódnak(pedig kifésülöm a hajam mosás előtt mindig). Anno erre a Gliss Kur kifésülő balzsamját(?) használtam, az kétkomponensű ilyen pumpás flakonban.

Most ugyanúgy megmosom a hajam mint eddig (Syoss dúsító samponját használom), aztán kicsavargatom és betekerem törülközőbe, vagy csak áttörölgetem. A lényeg, hogy ne csurogjon a víz a hajamból (könyben, szakszerűbben: a hajszálaim ne legyenek vízzel telítettek) és utána jöhet a balzsam(szintén kék Syoss) mivel hamar zsírosodik a hajam inkább a hajvégekre teszek belőle, a tövét kihagyom. Hagyom hatni egy kicsit (pár perc, de van amikor még annyi se) és alaposan kiöblítem. Ezután nyoma sincs a kis gubancoknak.
Ha esetleg valaki kipróbálja írjon véleményt, nagyon megköszönném:)
ja és lehet, hogy egy picit elnehezíti a hajat, legalábbis a húgom ezt tapasztalta...
puszi

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése